هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

من دختر مذهبیم!

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ،

.

مداحی حاج منصور گوش بدم

.

و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم

.

 تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه

.

و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

.

من یک دختر مذهبی هستم 

.

 من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم

.

من یک دختر مذهبی هستم 

.

من معنای شادی و خنده را می دانم

.

 من یک دختر مذهبی هستم 

.

من انسان غمگین و افسره ای نیستم

.

من یک دختر مذهبی هستم 

.

 من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم

.

 من یک دختر مذهبی هستم

.

و باور کنید که من هم حق زندگی دارم!

.

 خداوندا ! تو به داد دل ما برس !




  • الهام

حجاب

نظرات  (۱۰)

سلام.تا یک ساعت دیگر در لیست پیوندهای وبلاگ حضرت مادر.س. قرار خواهد گرفت...
پاسخ:
سلام

ممنونم...وبلاگ شما هم لینک شد
  • سـیـد مـحـمـد
  • سلام آبجی الهام 

    نگفتین زودتر لینک کنم؟

    لینک شدین...

    درپناه خدا باشید...

    پاسخ:
    سلام داداش...

    ممنونم منم الان لینک میکنم

    در پناه خدای مهربون
    بسیار زیبا
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • رقیه نادری
  • همه باید به حق و حقوق هم احترام بذارن
    با افتخار لینک شدید
  • سمیه ناصری
  • به افتخار ابجی گلم.......:*
    پاسخ:
    فدای آبجی خوشگلم
    ماشالله.............................
  • رها آرزوهای نزدیک
  • خدایا تو خودت به داد دل ما برس..

  • امیرحسین رعایی
  • "باور کنید من هم حق زندگی دارم..."
    اما اگر بگویند
    تنها امثال شما حق زندگی دارید
    شاید عادلانه باشد...
    راستی لینکتون هم کردم
    پاسخ:
    الهام:

    وبلاگتون لینک شد با افتخار
    به این مذهبی بودن افتخار کنید ...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی