هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دلتنگی...

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

ای مسافر !

ای جدا ناشدنی !

گامت را آرام تر بردار ! از برم آرام تر بگذر !

تا به کام دل ببینمت...

بگذار از اشک سرخ گذرگاهت را چراغان کنم...

آه ! که نمیدانی ... سفرت روح مرا به دو نیم می کند ...

و شگفتا که زیستن با نیمی از روح تن را می فرساید ...

بگذار بدرقه کنم واپسین لبخندت را و آخرین نگاه فریبنده ات را...

مسافر من ! آنگاه که می روی کمی هم واپس نگر باش...

با من سخنی بگو مگذار یکباره از پا در افتم ...

فراق صاعقه وار را بر نمی تابم ...

جدایی را لحظه لحظه به من بیاموز...

آرام تر بگذر ...

وداع طوفان می آفریند... آیا فریاد رعد را در طوفان وداع نمی شنوی ؟!

باران هنگام طوفان را که می بینی ! آری باران اشک بی طاقتم را که می نگری ...

من چه کنم ؟ تو پرواز می کنی و من پایم به زمین بسته است ...

ای پرنده ! دست خدا به همراهت ...

اما نمی دانی ... نمی دانی که بی تو به جای خون اشک در رگهایم جاریست ...

از خود تهی شده ام ... نمی دانم تا باز گردی مرا خواهی دید ؟؟؟


عموی نازنینم روحت شاد



تو اکنون در میان ما نیستی

اما چشمهای مهربان تو

در اندازه واقعی یک قامت بلند به ما خیره مانده است

تو سرشار از اعتماد بودی و لبخند های تو

نوید بخش هستی ما بود و وقار ما

تو با خیال یکی شدی


ای فانوس روشن زندگی ما ...


و زندگی بی تو چه طاقت فرساست...


  • الهام

دلتنگی

نظرات  (۱۱)

خدا بیامرزدشون....
روحشون قرین رحمت الهی باشه انشالله....

از دست دادن کسی که دوستش داریم میدونم سخته....

از خدا برای تو صبر بیشتر طلب میکنم آبجی....
  • رقیه نادری
  • روحش شاد و یادش گرامی
  • پرده اسرار
  • رسول خدا صلّی الله علیه و آله فرمود:
    هرکس که شب عید و شب نیمه شعبان را زنده بدارد
    قلب او در روزی که قلبها می میرد نخواهد مرد و هیچ‌گاه دل‌مرده نخواهد شد.
    (ثواب ‏الأعمال، ص77)


    سلام علیکم

    به وب بنده هم سر بزنین.


    اگه خواستین تبادل لینک و بنر میکنیم

  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام

    میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان (عج) بر شما مبارک ...

    تعجـیل در فرجـش دیـگر گنــاه نــکنیم  :)

    خدا بحق این شب عزیز روح عموی بزرگوارتون رو شاد کنه ... سرسفره مولا مهمون باشن ان شالله ...

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید ... 

    پاسخ:
    سلام داداش

    میلاد بر شما هم مبارک باشه و زیر سایه مولامون باشین

    خدا همه رفتگان رو مورد رحمت خودش قرار بده و مهمون ائمه باشن انشالله
  • پرده اسرار
  • سلام علیکم

    شما هم لینک شدین

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
    سلام
    انالله و انا الیه راجعون
    خدا بیامرزدشون و روحشان قرین رحمت الهی باشد
    برای شما از خداوند طلب صبر می‌نمایم

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم...خدا رحمت کنه همه رفتگان رو
  • پرده اسرار
  • سلام علیکم

    با عنوان گناهان پاییزی به روز هستم.

    منتظر قدوم مبارک و پربرکتتان هستم.

    ___________________________

    هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …

    نــــه !

    هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …

    تـنـم لــرزید …

    نــه از خــــــدا …

    از خــــودم !

    که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …

    نـگـاهم را مــی دزدم …

    مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند …

  • یگانه مهاجر
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    موفق باشید
    به ما هم سری بزنید خوشحال میشم
    سلام خداقوت
    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش سوم

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

  • عبد الزهرا
  • سلام
    بامطلبی درمورد سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان بروز هستیم ومنتظر نظرات شما
    التماس دعا

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی