هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ستار العیوب

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

خدایا؛
ما به امید "رازدار" بودنت،

"راز" دار شدیم...

و شرم نکردیم

از زیادی رازها و گناه ها،

یا ستارالعیوب!


وَ بِرَحْمَتِکَ أَخْفَیْتَهُ وَ بِفَضْلِکَ سَتَرْتَهُ‏...


  • الهام

ستار العیوب

خدا

نظرات  (۱۴)

  • ماوای قلم
  • گاهی چنان پرده پوشی میکند گناهان را که خیال میکنی بخشیده است
    نقل از معصوم ع

    قشنگ بود ابجی جون


    پاسخ:
    و ما چه راحت گناه می کنیم و او چه راحت می بخشد.......

    ممنونم
  • سمیه ناصری
  • از این درگاه نا امیدی نیست......میبخشه

    آجی من عکس ندارم واسه شما هم اینجوریه؟
    پاسخ:
    آبجی زده گناه مورد نظر پیدا نشد...

    عکسش اینجوریه
  • سـیـد مـحـمــد
  • کم من قبیح سترته .......


    خدا همانیست که من میخواهم کاش من هم همانی بودم که او میخواست ...

    پاسخ:
    کاش....
  • سمیه ناصری
  • متوجه شدم ابجی............
    پاسخ:
    عزیزمی
  • محرم نینوا
  • عکسش قشنگ بود

    پاسخ:
    ممنون
  • حضرت مادر.سـ
  • طیب الله انفسکم
    زیباست

    ستارالعیوب
    پاسخ:
    ممنون


  • محمد ابراهیم نامدار
  • یا ستارالعیوب...

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم به دعا
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    ممنون
  • امیرحسین رعایی
  • چه کنم که رازدار تر از تو پیدا نکردم برای سرکشان...
    یَدعونی الی قِلّة الحیاء سترُک عَلیّ... ( مناجات ابوحمزه ثمالی )
    پاسخ:
    خدایا

    من به امید لطف تو خطاکار شدم.......
    :(((
    یا ستار العیوب...

    خیلی قشنگ بود...
    پاسخ:
    ممنونم نرگس گلم
    سلام
    مهمانید
    به وبمان...


    یاعلی
  • سید علی هاشمی
  • یا کریم العفو ستارالعیوب انتقام از ما مکش اندر ذنوب...
    پاسخ:
    الهی آمین...

    خوش اومدین آقا سید
  • فاطمه سادات فدای حضرت مادر
  • الهی العفو ...

    ممنون الهام گلم .. عالی بود
    پاسخ:
    الهی العفو...

    ممنونم گلم
    خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    الهام:

    ممنون

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی