هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

زیباترین سرگذشت

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ


برام رقم می خوره زیباترین سر گذشت

 

اگر یه روزی بگن تو روضه ها  در گذشت

 



نظرات  (۱۹)

یا حسین ع
  • نویسنده: عزیزی
  • سلام .وب زیبایی دارید
    اگرباتبادل لینک موافق هستید لطفاوبلاگ های:
    ♥♥خدایی خداغریبه♥♥
    http://mahdimoud2.blogfa.com/
    وبلاگ سلام بیداری
    http://salam-b.blog.ir/
    رالینک کرده ودربخش ارسال نظربه مااعلام فرماییدتاوبلاگ شمارادرهردووب لینک کنیم
    همچنین خوشحال می شویم درتالارگفتمان بیداری نیزعضوشوید
    باتشکر
    یاحق
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام...
    خدا قوت...
    وب زیبا و مفیدی دارید...
    خدا اجرتون بده...
    -----------
    با 2 پست مطلب جدید با عنوانهای:
    ""هر چه می خواهد دل تنگت بگو"" و """مجموعه تصاویر 3 بعدی از اماکن متبرکه اسلامی (مکه، مدینه، مساجد)"""
    به روز هستم...
    پیشاپیش از حضور گرم و نظرات سازنده شما تشکر میکنم...
    -----------
    التماس دعا...
    .-*یا حـــق*-.
  • نویسنده: عزیزی
  • سلام باعرض معذرت لطفا نام وبلاگ رادرست کنید به: وبلاگ سلام بیداری
    وبلاگ شماهم لینک شد
    اگروبلاگ های دیگری هم داریدومی خواهیدتبادل لینک داشته باشید نام وآدرس آن رابرای ماارسال کنید
    ممنون
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام

    وای ببخشید الان اصلاح میکنم
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام مجدد...
    ممنون از حضور و نظرتون...
    شما هم با افتخار لینک شدید...
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام و عرض ارادت
    بار دیگر از نگاه های مهربان شما دعوت میشود تا به نظاره ی آخرین بخش از مطالب سیره ی مادر(سلام الله علیها) درآیند.

    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش آخر

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

    همیشه سخت ترین نقشها برای بهترین بازیگرهاست . پس از سختیهای روزگار مرنج ، شاید تو بهترین بازیگر خدا باشی.


    سلام همسنگر

    بعد از مدتی به روزم..حتما تشریف بیارین...منتظرتونما:)

  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام...
    خدا قوت...
    -----------
    با پست مطلبهای جدید با عنوانهای:
    ""هر چه می خواهد دل تنگت بگو""  """مجموعه تصاویر 3 بعدی از اماکن متبرکه اسلامی (مکه، مدینه، مساجد)""" """فقط من و تو ماندیم؟؟؟"""  و """امانت"""
    به روز هستم...
    پیشاپیش از حضور گرم و نظرات سازنده شما تشکر میکنم...
    -----------
    التماس دعا...
    .-*یا حـــق*-.
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام دوست گرامی
    شما هم می توانیـد خـادم سایبـری امـام هشتـم باشیـد...
    فراخـوان ملـی
    *خاطـره نویسی ماجــرای من و امــام رضــا علیـه السلام*
    -----------------------
    ---------------
    --------
    ---
    -
    حتما از این پست دیدن کنید...
    پیشاپیش از حضورتون تشکر میکنم.
    سلام:
    به روزیم با خط مشی و لقمه ی اولمان!..
    با احترام دعوتید...
    ............
               "medadjangi.ir"
  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • ...
    اللهم ارزقنا کربلا...
    پاسخ:
    الهام:

    آمین
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام
    میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک...
    ****
    با: """ شهید 16 ساله بزرگوار؛ شهـــید علیــــرضا کریمی """ به روزم...
    -------------
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما زندگینامه این فرمانده نوجوان بزرگوار رو بخونید...
    -----------
    التماس دعای فرج...
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام دوست گرامی

    ************************************
    برای بازسازی بقیع به سازمان ملل نامه بنویسید...
    ************************************

    مطلب مــــــــــــهمـــــــــیه
    لطفا دیدن و اطلاع رسانی کنید...
    *****************
    .-*التماس دعای فرج*-.
    سلام

    با موضوع پوشش نامرئی زنان به روز هستم

    منتظرتونم:)
    ************____***************_____*********
    خــدا دوستدار آشناست ، عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت



  • سید علی هاشمی
  • گوشـه ی دل ها را کـه بگـردی ...

    تـهِ آرزوی همـه کربلاست!

    اللهم الرزقنا زیارت قبر الحسین فی الدنیا و شفاعت الحسین فی الآخره...

  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست عزیز

    بنده طلبه هستم از مشهد

    اگر امکان داره ادرس های زیر را لینک کنید :

    زندگی اما به سبــــک طلبگی

    www.zendegi-t.blog.ir

    قدم به قدم با اهل بیت :: جنبش مدافعین حریم تشیع

    www.modafein.ir

    منتظر خبر شما هستم

    Pasokhgo_14@yahoo.com

    09369746095

  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • سلام
    به روزم با مطلب"فضیلت تسبیحات حضرت زهــــــــــــــــــــرا(س)"

    عالی.

  • علیــــ ـرضا
  • سلام

    زیبا بود ...
    بروزم با پادکست افکت و صدا
    تبادل لینک ؟

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی