هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خدای مهربانم!

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ


باید قهر می کردی


....تنها می گذاشتی...


از ته دلت نیشخندی آمیخته با تمسخر و غم می زدی..


اما نزدی..نکردی...نرفتی...!


فکر کنم اینجای قصه شد که تو شدی خدا و من بنده...!


  • الهام

خدا

نظرات  (۱۶)

  • سمیه ناصری
  • خدا هیچ وقت...هیچ وقت فراموشمون نمیکنه
    ماییم که فراموشش میکنیم..........

    الهی و ربی من لی غیرک
    آفرین ابجی جان....عالی
    پاسخ:
    ممنونم آبجی...

    بی معرفتی از من بنده است خدا خودش خداییشون خوب بلده
  • پرده اسرار
  • سلام علیکم

    ممنون از دعوتتون

    لحظاتی هست که دلم برایت تنگ می شود..

    نام آن لحظه ها را گذاشتم ..

    "همیشه"
    پاسخ:
    علیکم السلام

    ممنون از حضورتون
    خیلی زیبا بود


    پاسخ:
    ممنونم...
  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام

    عالی بود

    خدا همیشه جانشین نداشته های ماست تو زندگی :(

    پاسخ:
    سلام...

    خدا تمام دارایی ماست
  • سـیـد مـحـمــد
  • روزهای بدی در زندگی انسان میرسد،که هیچ کس حتی نمی پرسد: «خوبی؟»
    برای چنین روز های بدی، نیاز به یگانه دلسوزی داری به شرطی که در روز های خوب فراموشش نکرده باشی و نامش چه زیباست ==» «خدا»
    پاسخ:
    روزهای بد....

    روزهایی که همنشینت خداست.......
  • حضرت مادر.سـ
  • الهام م havayevesal.blog.ir
    elhamm7065@ymail.com
    89.165.26.223
    فرستاده شده در ۲۳ تیر ۹۲، ۱۳:۰۱:۴۹ برای مطلب ماه بخشش... (نظرات این مطلب)
    من نتونستم دریافت کنم...فیلتر شده

    پاسخ حضرت مادر.سـ:
    سلام فایل مورد نظر قابل در یافت بوده و مشکلی مشاهده نشد.
    برای دانلود روی این لینک کلیک کنید.
    دریافت
    یازهرا.سـ
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم از لطفتون...
  • حسین علیمحمدی
  • احسنت
    پاسخ:
    سپاس...
  • ماوای قلم
  • الهامی لینکیدیمتان!!
    من حرم دل رو لینک کرده بودم اما انگار به روزش نمیکردی و اسباب کشی کردی...مبارکه
    پاسخ:
    سلام عزیزم

    اسباب کشی نکردم اما اینجا رو تند تند به روز میکنم حرم دل رو خیلی دوست دارم

    ممنونم
    سلام.عالی بود.عبادتتون قبول.ممنون میشم به ما افتخار بدین.
  • حسین رضائی فرد
  • چقدر ما بی معرفتیم!

    بروزم با 
    این دین برای خودتان!
    پاسخ:
    الان میام...
  • رقیه نادری
  • وای که چقدر ما غافلیم
    پاسخ:
    ..........
  • پرده اسرار
  • نه گل باش تا اسیر خاک شوی
    نه باران باش تا در خاک فرو روی
    بلکه
    خاک باش تا گل از تو روید
    و باران به خاطرتوببارد
    ____________________

    سلام همسنگر به روزم و منتظر قدومتان
  • سیدعلی میرباباپور
  • یعقوب کربلا
  • 20
    به ما هم سربزنید
    منتظر نظرتان هستیم..
    ...
    راستی لینک..!؟
    ...
    یاعلی
  • سنابادی ها
  •  سلام شما هم برای کار خیر دعوتید
    یاحق
     etaam.blogfa.com
    سلام
    برشما
    آپـــیـم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی