هــــــــوای وصـــــــال

هــــــــوای وصـــــــال

مــــــــولایمـــــ
دوست دارم برای دلــــــت که از من گرفته....
نماز آیـــــــــات بخوانم....

میشود برای مــــن که سالهاست خشــکــــ شده ام.....
نماز بـــــــــاران بخوانــــــی؟؟

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یا مهدی (عج)

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ


گرانی بیداد  می کند این روزها

اما هنوز هم

هیچ چیز گران تر از  دوری شما  نیست ...

ܓ الـلّـهـم عـجّـل لـولـیّـک الـفـرج ܓ


  • الهام

مهدویت

نظرات  (۳)

  • امیرحیسن رعیت پیشه
  • با سلام من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنر و.. دارید می توانید از سایت زیر به ما سفارش دهید

    designfa021.blog.ir

    به نام او
    ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
    مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
    بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
    منتظر هستم
    یا علی
    التماس دعا
    موفق باشید

  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی